Transport si retururi
Costul transportului este de 18 lei
Livrare gratuita la comenzi de peste 250 lei!
Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre MASTERSIGN.
Termenul de livrare a produselor standard(fara modificari/personalizari cerute de cumparator) este de 1-3 zile lucratoare din momentul receptionarii comenzii. In zilele de sambata si duminica nu se fac livrari. In anumite cazuri, in functie de complexitatea comenzii, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.
Exista situatii exceptionale in care coletele nu ajung la destinatari in termenul de mai sus datorita intarzierilor provocate de firmele de curierat. MASTERSIGN SRL nu este raspunzatoare pentru intarzierile ce apar din momentul livrarii coletului pana la receptia de catre destinatar.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom demara o ancheta impreuna cu societatea de curierat care ar putea sa dureze cateva zile. Pe parcursul acestei perioade, nicio returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
Costul Transportului include:
- ambalarea comenzii dumneavoastra
- stocarea de catre firmele de curierat a coletelor in locatiile lor
- livrarea produselor la adresa pe care ati indicat-o in formularul pe care l-ati completat la finalizarea comenzii
Comanda dumneavoastra va va fi livrata la adresa pe care ne-ati indicat-o in momentul efectuarii comenzii.
In cazul in care adresa de livrare este diferita fata de adresa de facturare, consumatorul trebuie sa furnizeze datele corecte ale celor doua adrese atunci cand efectueaza comanda.
In cazul in care informatiile furnizate sunt eronate sau incomplete, provocand astfel imposibilitatea livrarii de care curier, o a doua livrare va fi efectuata odata cu returnarea coletului (coletelor) de catre curier catre TopSticker.ro iar costurile acestei noi livrari vor fi suportate de catre consumator.
A doua livrare se face doar cu conditia ca plata sa se faca in avans, in cont bancar.
La receptionarea comenzii, consumatorul trebuie sa verifice bonul de livrare si starea produselor livrate. In cazul in care produsul livrat este deteriorat sau incomplet, clientul va trebui sa inscrie pe documentele de transport detalii clare, precise si complete si sa trimita o scrisoare recomandata, societati MASTERSIGN SRL cu confirmare de primire, in termen de 3 zile de la primirea marfii.
Plata produselor comandate prin MASTERSIGN SRL se poate face astfel: Online, cu cardul , in condiții depline de siguranta, Ramburs la ridicarea coletului, prin ordin de plata/transfer bancar in avans sau la sediu, in numerar.
Plata in numerar* se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii comenzii, catre comisionarul care efectueaza livrarea.
Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa ce se face dovada platii catre MASTERSIGN.
Factura se găsește în plicul transparent sub AWB , sau in colet. De asemenea, veti primi factura si in formar electronic la adresa de email completata in procesul de finalizare al comenzii.
Politica de Retur
Indiferent daca ati facut achizitia ca persoana fizica sau in contul unei firme (persoana juridica), beneficiati de dreptul de retur in termen de 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, pentru orice produs cumparat pe site-ul www.topsticker.ro
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, intr-un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii.
Pentru returnarea unui produs, indiferent de motiv, ne puteti transmite cererea dvs. telefonic sau prin e-mail.
Costul transportului pentru retur (de la client catre MASTERSIGN SRL) va fi suportat de client in cazul in care motivul returului este determinat exclusiv de catre client.
Ulterior verificarii produsului returnat, contravaloarea acestuia va fi fie restituita in cont bancar(cu exceptia costurilor de transport), fie compensata cu livrarea altor produse alese de dvs.
În cazul în care veti primi produse defecte, incomplete, sau in colet nu se afla ce ati comandat , ne asumăm răspunderea pentru rezolvarea cat mai rapidă a problemei, fără ca destinatarul să mai suporte alte cheltuieli.
Termenul de solutionare a returului este de 30 zile de la data receptionarii produsului de catre Mastersign.
*Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.